Wednesday, March 23, 2016

Tunic Werda Dalela : Baju muslimah labuh dengan 5 pilihan warna.

Salam,

Tunic Werda Dalela : Baju muslimah labuh dengan 5 pilihan warna.

Cantikkan Werda Dalela ni? Tunic must have saya kata. Memang sangat selesa memakainya. Kainnya daripada cotton linen. Walaupun saya takleh pakai kain linen based tapi Werda Dalela ni saya boleh. Seharian memakainya walaupun cuaca panas tak nampak kesan peluh pada baju. Paling best bila cepat pula kering peluh. Jika di cuaca panas, tunic Dalela ni sangat selesa, apatah lagi jika dipakai ke pejabat.
Keistimewaan tunic Dalela ni didatangkan dengan hidden zip di bahagian dada dan Cufflink dibahagian tangan. Memang sangat kemas. Paling saya suka poket sisinya yang muat untuk saya simpan kunci kereta, handphone dan sebagainya.

Dapatkan Chart Size Tunic Dalela. smile emoticon


Kalau nak cuba fitting percuma di Kg Pandan boleh set appointment dgn saya. Kalau nak set ramai2 di tempat anda pun boleh bgtau saya. Rata2 yang cuba mesti nak beli.

No comments:

Post a Comment