Friday, December 4, 2015

Tudung Werda Mesra Umrah

Assalamualaikum Werdarians,

Alhamdulillah semakin ramai yang meminati tudung Werda.  Ramai yang memilih WERDA untuk menunaikan Umrah bulan ini.  Pastinya kerana cirinya yang utama iaitu SOLAT READY.  Jadi mudahlah. Tak perlu nak pakai telekung lagi.  Yang paling best sebab Werda sesuai dengan cuaca panas mahupun sejuk kerana jenis kain yang "BREATHABLE". Memang sangat selesa. 

Kini terdapat 21 variasi warna untuk dipilih. Cuma warna putih sahaja belum dikeluarkan.


Tudung Werda Mesra Umrah


WERDA MESRA UMRAH

Alhamdulillah, berita ini menjadi satu lagi bukti testimoni bahawa Werda bukan sekadar tudung biasa.

Kualitinya mampu memberi kepuasan kepada muslimah dalam mencari kesempurnaan ketika beribadah.

Werda Sofia sesuai untuk semua situasi dan lokaliti. Boleh dibawa ke semua keadaan cuaca dan musim terutamanya bagi mereka yang hendak mengerjakan ibadah umrah dan haji.

Kami akan pastikan kualiti dan mutu ditambah baik untuk setiap produk pada masa akan datang, supaya memenuhi kehendak pengguna muslimah yang sentiasa mementingkan kualiti dalam ibadah.

Bagi mereka yang hendak pergi menziarahi Haramain, ambil peluang ini untuk merasai sendiri pengalaman beribadah bersama Werda. 

Tudung Werda Umrah dan Haji


Hubungi agen terdekat, untuk mendapatkan feel memakainya. Dah rasa dan suka, cepat-cepat beli Werda Sofia sebagai hadiah buat isteri, ibu, emak mertua, cikgu, ustazah atau rakan sekerja.

Untuk ukuran tudung, boleh rujuk di bawah ini:

Saiz muka:
1) S- 28 cm
2) M - 28 .8 cm
3) L - 29 .3 cm
4) XL - 29 .8 cm 

Saiz labuh:
M - 89 cm
L - 91cm

Werda Sofia adalah tudung yang boleh digunakan dalam 2 keadaan; untuk digayakan sebagai tudung mahupun mini telekung (READY-SOLAT). 

Kalau nak cuba fitting percuma di Kg Pandan boleh set appointment dgn saya. Kalau nak set ramai2 di tempat anda pun boleh bgtau saya. Rata2 yang cuba mesti nak beli.

SILA DAPATKAN SEGERA DI Kg Pandan atau boleh set perjumpaan melalui whatsapp saya Dalina di talian 010-2264635 sekarang.

No comments:

Post a Comment