Thursday, December 3, 2015

BWB : Tudung Werda Mesra Packing & Flying

Assalamualaikum Werdarians,

Alhamdulillah semakin ramai yang meminati tudung Werda.  Diam tak diam kini Werda sudah pun keluaran BATCH ke 3.  Keluaran ke 3 terdapat 13 variasi warna lagi.

Jauh dah berjalan Werda ni,  Italy, Korea dan paling banyak ke Makkah kerana ramai yang pakai untuk menunaikan umrah sepanjang Disember ni.  Werda kan SOLAT READY jadi mudahlah. Tak perlu nak pakai telekung lagi.  Yang paling best sebab Werda sesuai dengan cuaca panas mahupun sejuk kerana jenis kain yang "BREATHABLE".  Memang sangat selesa.


BWB : Tudung Werda Mesra Packing & Flying


Akak ni pun teruja gi Travel dan Bercuti dengan tudung Werda.  Sangat MEMUDAHKAN katanya.  Tidak perlu fikir nak jaga awning tudung dan paling best tak perlu nak gosok. Awning Werda ni memang special.  Lembut tapi masih terbentuk.  Paling penting tujuannya utk di bawa solat.  Jadi mestilah dahi perlu kena pada sejadah kan??  :)

Dalam kapal terbang pun tak perlu nak pakai baju extra bila sejuk, Werda ni mmg macam ala-ala selimut tau.  Saya sendiri dah cuba.  Nanti boleh baca kisah saya tidur dengan Tudung Werda pulak.

Kalau nak cuba fitting percuma di Kg Pandan boleh set appointment dgn saya. Kalau nak set ramai2 di tempat anda pun boleh bgtau saya. Rata2 yang cuba mesti nak beli.

No comments:

Post a Comment